A kizárólag gyógyszertárban kapható La Roche-Posay bőrgyógyászati hátterű, francia kozmetikai márka, amely a bőrgyógyászokkal való szoros együttműködéséről, valamint az érzékeny bőrű emberek mindennapi életminőségének javítására való törekvéséről ismert.
Világszerte több mint 90 000 bőrgyógyász ajánlja a La Roche-Posay márkát.
A készítmények elengedhetetlen alapját a La Roche-Posay városában működő gyógyfürdő-központban is használt, antioxidáns szelénben gazdag La Roche-Posay Termálvíz adja, amely azonnali enyhülést nyújthat az érzékeny vagy irritált bőrnek.
A La Roche-Posay termékcsalád készítményeit valamennyi érzékeny bőrtípus speciális igényeinek megfelelően fejlesztik ki, és megoldást nyújthatnak például az atópiás ekcémára, aknéra, rozáceára vagy napallergiára hajlamos bőrű emberek számára.
A márkát 1931-ben alapították, nevét Vichy Közép-Francia kisvárosról kapta.
A Vichy a L’Oreal tulajdonában van.
Franciaországban, a védett Auvergne-i vulkáni régió központjában található a Vichy Termálvíz forrása.
Évezredes és 4000 méter mélyen vezető útja során a Vichy Termálvíz 15 ásványi anyaggal és nyomelemmel gazdagodik, amelyek alapvető fontosságúak a bőr szépségéért.
A Vichy Termálvíz a Vichy arcápolási termékek sztár hatóanyaga.
Fedezze fel az erő forrását!
Az Uriage Termálvíz, egy különleges víz.
A Francia Alpok szívében ered.
Az Uriage Termálvíz 75 éven keresztül szivárog át az Alpok kőzetein.
Ahogy az évszakok követik egymást, az Uriage termálvíz egyre gazdagodik ásványi anyagokban és nyomelemekben.
A termékeket bőrgyógyászokkal és gyógyszerészekkel együttműködve fejlesztik.
A klinikai vizsgálatok bőrgyógyászati ellenőrzés mellett zajlanak.
A BIODERMA a NAOS bőrgyógyászati márkája, a bőr egészségének hosszútávú megőrzésének érdekében.
A BIODERMA a NAOS egyetemes része, amely kifejezetten elkötelezte magát amellett, hogy a bőrgyógyászatot a lehető legszélesebb körben elérhetővé teszi: gondoskodással, figyelmességgel és szeretettel.
„Amikor a bőr szenved, túlápolás helyett tanítsuk meg a megfelelő működésre”
Ez a filozófiai elkötelezettség ösztönözte a francia gyógyszerész és biológust, Jean-Noël Thorel-t a NAOS: a bőr természetes folyamatai által ihletett márkák koherens együttesének megalapítására.
Az „ökoszisztéma” és a „biológia” szavak összekapcsolódása, ez a pozitív megközelítés azon az elképzelésen alapul, hogy bőrünk (biológia, fiziológia), az egyének (életmód) és bolygónk ökoszisztémái elválaszthatatlanul kapcsolódnak egymáshoz, és folyamatosan kölcsönhatásba lépnek egymással.
Ezen elvek alapján elősegítjük a bőr alkalmazkodását a környezethez, és ahhoz, hogy saját forrásait vegye igénybe az egyensúlytalanság megszüntetésére, hogy visszanyerje természetes funkcióit.
Bőrgyógyászokkal kifejlesztett bőrápolás alapvető ceramidokkal.
2005-ben a CeraVe bőrgyógyászai egy 3 alapvető ceramid (ceramid 1, 3, és 6-II), zsírsavak és egyéb lipidek keverékével gazdagított bőrápolási termékcsaládot fejlesztettek ki, a bőr természetes védőrétegének támogatásáért.
A CeraVe jelenleg több, mint 70 terméket kínál, mindenki számára, bőrgyógyászok szakértelmével kifejlesztve.
Mivel a CeraVe széles körben elérhető és bőrgyógyászok által ajánlott, hidratáló, regeneráló és bőrfeltöltő márka, több elismerést is kapott már az Egyesült Államokban.